Cialis accept btc
 
 
Ustka apartamenty
Apartament "PRZYSTAŃ" - 200m od promenady i plaży po wschodniej stronie w Ustce
Apartamenty nad morzem
Apartament "PRZYSTAŃ" - kuchnia

2013-02-22

Dobre portale turystyczne

czyli gdzie można nas znaleźć.

 

Wszyscy "kwaterodawcy" oferujący w Internecie swoje kwatery mają problem z wyborem miejsca, w którym będą się reklamować.

Nieproduktywnie wydać pieniądze na reklamę w sieci jest bardzo łatwo.

W ostatnim czasie pojawiło się w Internecie mnóstwo bezpłatnych i płatnych stron, na których oferowana jest reklama naszych apartamentów, pokoi, hoteli i wszelkich innych miejsc noclegowych.

Jak wybrać wśród tej całej masy stron tę, która przyniesie realny wzrost zainteresowania naszą własną stroną internetową i w konsekwencji wzrost liczby wynajętych noclegów?

Nie jest to proste i z reguły zajmuje sporo czasu.

Wiadomo nie od dziś, że jednym z głównych źródeł poszukiwania informacji w sieci są wyszukiwarki internetowe. Tą, której używamy najczęściej jest Google.

Chcąc znaleźć interesujące nas media reklamowe wystarczy wpisać w pole wyszukiwania Google hasła, które wpisałby internauta szukający oferowanego przez nas rodzaju noclegu. Jako wynik wyszukiwania pojawią się strony internetowe. Część z nich będzie katalogami noclegów. Te właśnie nas interesują. Zapisujemy sobie kilka z najwyższych pozycji.

Operację powtarzamy wpisując inny zestaw słów kluczowych.

Przykładem takich słów kluczowych dla wynajmowanego apartamentu w Ustce byłyby na przykład:

-ustka apartamenty,

- apartamenty ustka,

- apartamenty w ustce,

oraz wszystkie warianty w liczbie pojedynczej:

-ustka apartament,

- apartament ustka,

- apartament w ustce.

Najczęściej pojawiające się na najwyższych pozycjach katalogi zawierające oferty noclegowe są tymi, które nas interesują.

 

Innym sposobem jest wyszukanie w Internecie statystyk odwiedzin poszczególnych portali branżowych.

Są w sieci instytucje, które zajmują się zbieraniem takich statystyk. Najświeższą, pochodzącą z listopada 2015 jest statystyka  opublikowana na stronie media2.pl.

Wykres

 

Teraz sprawdzamy zasady publikacji ogłoszeń, ich cenę oraz sposób szeregowania ogłoszeń wewnątrz serwisu.

Dlaczego jest to takie ważne?

Można zapłacić za publikację w portalu, który na przykład sortuje ogłoszenia wg stażu w serwisie. Nasze ogłoszenie znajdzie się wówczas na końcu szeregu, na dziesiątej, czy piętnastej stronie ogłoszeń z naszej miejscowości. Reklama będzie bardzo rzadko wyświetlana i nie przyniesie nam żadnych korzyści. Na szczęście jest to bardzo rzadka metoda.

Najczęściej portale szeregują ogłoszenia poprzez mieszanie kolejności wyświetlania co jakiś czas lub urządzają swego rodzaju licytację i porządkują ogłoszenia wg kwoty, którą ogłaszający są w stanie zapłacić za poszczególne miejsca. To powoduje znaczny wzrost kosztu publikacji, jeśli chcemy zaistnieć na pierwszej stronie ogłoszeń z naszej miejscowości.

Jeszcze inną metodą jest ogłaszanie się bezpośrednio w wyszukiwarce Google. Robi się to za pomocą aplikacji Google Adwords zakładając i prowadząc w niej kampanię reklamową. Nasza reklama pojawia się wówczas u góry pierwszej strony wyświetlania na wybrane przez nas słowo kluczowe (lub ciąg słów kluczowych).

Tu sami decydujemy o wszystkim. Sami wybieramy słowa kluczowe lub frazy, za pomocą których szukający noclegu najłatwiej powinni trafić na naszą stronę i zamienić to wejście na rezerwację. Należy tak wybierać te słowa lub frazy, by nie tylko osiągnąć dużą liczbę wejść na naszą stronę (za każde przejście zapłacimy określoną kwotę) ale żeby osoba, która odwiedzi stronę zapoznała się z reklamą i zechciała skorzystać z usługi. Mówiąc wprost musimy trafić do klienta poszukującego standardu, który właśnie oferujemy.

Sami określamy budżet kampanii (koszt jednego kliknięcia i sumę, którą chcemy przeznaczyć dziennie na reklamę). Decydujemy też kiedy rozpoczniemy kampanię i kiedy ją zakończymy. To wszystko możemy zrobić sami. Google publikuje bardzo szczegółowe instrukcje. Jeśli sami zbudowaliśmy swoją stronę internetową - na pewno poradzimy sobie z prowadzeniem kampanii Adwords.

Jeśli zrobienie strony zleciliśmy firmie zajmującej się reklamą w Internecie, to najlepiej zlecić też prowadzenie kammpanii Adwords fachowcom.

NULL